Cinsel Organ Neden Sertleşmez Ve Mutluluk Çubuğu İle Kalıcı Çözüm
  • 26 Haziran 2023

Cinsel organın sertleşmemesi, erektil disfonksiyon olarak bilinir ve genellikle penise kan sağlayan damarların daralması nedeniyle yaşlı erkeklerde meydana gelir. Yaşam tarzı, hormonal sorunlar, ilaçlar ve tıbbi durumlar da ereksiyon yeteneğine zarar verebilir. Kalıcı bir çözüm olarak, penil protez veya mutluluk çubuğu olarak bilinen yapay bir ereksiyon sağlayan implantlar kullanılabilir.  cinsel organ neden sertleşmez erektil disfonksiyon çoğu erkeğin başına zaman zaman gelir. Tipik olarak penise kan sağlayan damarların daralması nedeniyle azalan kan akışı, genellikle yaşlı erkeklerde erektil disfonksiyon nedenidir. Genç erkeklerde ise duygusal sorunlar daha yaygın olarak görülür. Sorun tamamen kafada değildir. Çoğu erektil disfonksiyon vakası, tek başına veya duygusal olanlarla birlikte fiziksel problemlerden kaynaklanır. Cinsel organ neden sertleşmez sorusunun cevapları şu şekildedir.

Sinirlerinizi veya kan damarlarınızı etkileyen herhangi bir tıbbi durum, ereksiyon yeteneğine zarar verebilir. Yüksek tansiyon, böbrek hastalığı, multipl skleroz, kalp hastalığı ve diyabetin tümü erektil disfonksiyona yol açabilir. Diyabetli erkeklerin yarısından fazlası kendilerini bu durumda bulmaktadır. Düşük testosteron seviyeleri gibi hormonal sorunlar da daha sık olarak yaşlı erkekler için etken olabilir.

İlaçlar ve Yaşam Tarzının Rolü

Tansiyon ilaçları ve bazı antidepresanlar gibi çeşitli ilaç türleri ereksiyon olmayı zorlaştırabilir. Fazla kilolu olmak, çok az egzersiz yapmak ve sigara içmek, ereksiyonun anahtarı olan iyi kan akışına karşı çalışabilir. Sabahları veya uyurken ereksiyon oluyorsanız, sorun muhtemelen fiziksel değildir. Stres, depresyon ve anksiyete de ED'ye neden olabilir. Bazı erkekler için biraz alkol, arzuyu arttırsa da, performansı azaltır.

Erektil disfonksiyon hayal kırıklığına neden olur. Yaşlanma ED'ye neden olmaz, ancak sorun yaşlı erkeklerde daha yaygındır. Yapılması gerekenler şu şekildedir, sigara içiyorsanız bırakın. Tansiyonunuzu, kolesterolünüzü ve kan şekerinizi kontrol altına alın. ED ilaçları, tadalafil, sildenafil ve vardenafil genellikle probleminizin performans kaygısı mı yoksa zayıf kan akışı mı olduğu konusunda yardımcı olabilir.

mutluluk çubuğu için birçok tanım yapılabilir. En nihayetinde mutluluk çubuğu, yapay bir ereksiyon oluşturması için penisin iç kısmına yerleştirilen implanttır. İnsan içinde mutluluk çubuğu olarak ta bilinen penil protez, ereksiyon sorunu yaşayabilen erkeklerde kalıcı ve en son tedavi türüdür. Vücudun iç kısmına yerleştirilen implantlar dışarıdan belli olmaz ve yapay bir erekte sağlar. Mutluluk çubuğu veya halk arasında penil implant olarak ta bilinen penil protezler, erekte sorunu yaşayan erkeklerde tedavilerden yanıt alınamayan durumlarda erekte olmanın kalıcı ve son seçeneğidir.

Mutluluk çubuğu tedavisinde geri dönüş yoktur. Hastaların bu tedavinin avantajlarını ve dezavantajlarını doktorları ile konuşması önemlidir. Penil implant ameliyatı penisin içerisindeki dokunun hemen hemen 1 saat sürebilen bir ameliyat ile şişirilebilir veya sert silindirlerle değiştirilmesidir. Penil protezler dışarıdan bakılma ile gözükmez. Penil protez tedavisi olan erkekler istedikleri kadar istedikleri zaman cinsel birliktelik yaşayabilirler.

Detaylı bilgi için https://www.mutlulukcubugu.com sitesini ziyaret ediniz.